Verhuren

Verhuur in vertrouwde handen

Wist u dat Multicomplex de volledige verhuur van u uit handen kan nemen? Door onze actieve aanpak en (marketing)strategieën bereiken we precies onze huurders-doelgroep. We selecteren niet alleen de beste huurders voor uw box (bedrijfsunit), we verzorgen ook de bezichtigingen, onderhandelingen en huurovereenkomsten. Ook wanneer alle boxen reeds zijn verhuurd, werken we met een wachtlijst zodat bij eventuele wisseling van uw huurder de nieuwe huurder snel is gevonden.

U kunt kiezen hoeveel u zelf betrokken wilt zijn bij de verhuur van uw ontroerend goed. Na koop van uw garagebox(en) zorgen wij kosteloos voor de eerste huurder.

Indien deze huurder in de toekomst de huur opzegt dan kunnen wij u indien gewenst helpen bij het vinden van een nieuwe huurder. Er zijn dan wel kosten aan verbonden.

SUPPORT

  • Het verzorgen van diverse digitale advertentie campagnes;
  • Telefonisch(e) contact(en) met de klant;
  • Het aanleveren van potentiële huurders waarbij de opdrachtgever zelf de bezichtigingen en overdracht regelt.
  • Het aanleveren van een huurovereenkomst die de opdrachtgever met de huurder zelf in kan vullen.

Bij een geslaagde verhuurtransactie bedraagt de courtage € 150, = excl. BTW per verhuur

  • Bezichtiging(en) garagebox incl. reistijden en kilometervergoeding;
  • Het opstellen van de overeenkomst
  • het afsluiten van de overeenkomst als gevolmachtigde van opdrachtgever;
  • Eindoplevering oud-huurder en oplevering garagebox aan nieuwe huurder. D.w.z. opleverformulier opmaken, sleutels innemen, meterstand opnemen en opleverformulier naar opdrachtgever sturen;
  • Nazenden ondertekende overeenkomst (en indien van toepassing opleveringsformulier) aan opdrachtgever of diens vertegenwoordiger.

Bij een geslaagde verhuurtransactie bedraagt de courtage € 325, = excl. BTW per verhuur

Gaat u zelf de verhuur administratie en het beheer doen of gaat dit uitbesteden?

“HET Verhuur Beheer” (www.hetverhuurbeheer.nl) kan voor verhuurders een groot deel van de zaken met betrekking tot de verhuur regelen.

Met de verhuurder wordt dan een beheerverhuurovereenkomst afgesloten.

De volgende werkzaamheden zijn onderdeel van de overeenkomst:

  • Het sturen van facturen
  • Het maken van jaarlijkse elektra afrekeningen.
  • Het vaststellen en aanpassen van de servicekosten voor de huurders naar aanleiding van de jaarlijkse begroting
  • Het jaarlijks indexeren van de huur
  • Het regelen van de sleuteloverdracht bij het eindigen van een huurovereenkomst
  • Het regelen van kleine werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden wanneer een huur eindigt. Denk aan bv schoonmaken van de vloer, het wisselen van een cilinder etc.
  • Het sturen van aanmaningen en/of WIK brief indien nodig; U dient zelf de betalingen te controleren en aan ons door te geven wanneer een huurder niet betaald heeft
  • Het dossier overdragen aan een incassobureau, indien nodig
  • Communicatie met de huurder

Alle acties naar de huurder toe worden altijd eerst teruggekoppeld en met de verhuurder overlegd. Van de facturen, aanmaningen e.d. die per mail verstuurd gaan worden ontvangt de verhuurder een bcc. Ook van een eventueel incassotraject ontvangt de verhuurder afschriften.

De beheerkosten bedragen € 6,00 exclusief B.T.W. per garagebox per maand.

+ Eenmalige opstartkosten:

  • 1 t/m 4 boxen € 50,00 exclusief B.T.W.;
  • 5 t/m 8 boxen € 75,00 exclusief B.T.W;
  • 9 t/m 12 boxen € 100,00 exclusief B.T.W.

Teneinde de administratie te kunnen opstarten verzoeken wij U onderstaande gegevens door te geven aan “HET verhuur beheer”

- Het bankrekeningnummer en juiste tenaamstelling voor de huurbetalingen;
- Uw BTW-nummer dan wel BTW-id-nummer

Indien U gebruik wilt maken van de diensten van “HET Verhuur Beheer”, zullen deze u een beheerovereenkomst doen toekomen. Zodra ze deze ondertekend van U hebben ontvangen zullen ze de administratie opstarten.

www.hetverhuurbeheer.nl

info@hetverhuurbeheer.nl

Tel. (0499) 376261