Verhuren

Verhuur in vertrouwde handen

Wist u dat Multicomplex de volledige verhuur van u uit handen kan nemen? Door onze actieve aanpak en (marketing)strategieën bereiken we precies onze huurders-doelgroep. We selecteren niet alleen de beste huurder voor uw box (bedrijfsunit), we verzorgen ook de bezichtigingen, onderhandelingen en huurovereenkomsten. Ook wanneer alle boxen reeds zijn verhuurd, werken we met een wachtlijst zodat bij eventuele wisseling van uw huurder de nieuwe huurder snel gevonden is.

U kunt kiezen hoeveel u zelf betrokken wilt zijn bij de verhuur van uw onroerend goed. Na koop van uw garagebox(en) zorgen wij kosteloos voor de eerste huurder.

Indien deze huurder in de toekomst de huur opzegt, dan kunnen wij u, indien gewenst, helpen bij het vinden van een nieuwe huurder. Er zijn dan wel kosten aan verbonden.

SUPPORT

  • Het verzorgen van diverse digitale advertentie campagnes;
  • Telefonisch(e) contact(en) met de klant;
  • Het aanleveren van potentiële huurders waarbij de opdrachtgever zelf de bezichtigingen en overdracht regelt.
  • Het aanleveren van een huurovereenkomst die de opdrachtgever met de huurder zelf in kan vullen.

Bij een geslaagde verhuurtransactie bedraagt de courtage € 150, = excl. BTW per verhuur

  • Het verzorgen van diverse digitale advertentie campagnes;
  • Telefonisch(e) contact(en) met de klant;
  • Het aanleveren van potentiële huurders.
  • Bezichtiging(en) garagebox incl. reistijden en kilometervergoeding;
  • Het opstellen van de standaard overeenkomst en deze naar de opdrachtgever sturen in PDF en Word.
  • Opdrachtgever controleert de overeenkomst en past deze indien gewenst zelf aan en laat deze door de huurder tekenen;
  • Zodra wij van de opdrachtgever hebben vernomen dat de overeenkomst is getekend en de eerste betaling is ontvangen gaan wij over tot Eindoplevering oud-huurder en oplevering garagebox aan nieuwe huurder. D.w.z. opleverformulier opmaken, sleutels innemen, meterstand opnemen en opleverformulier naar opdrachtgever sturen;

Bij een geslaagde verhuurtransactie bedraagt de courtage € 325, = excl. BTW per verhuur

Gaat u zelf het financiële en administratieve beheer doen of gaat u dit uitbesteden?

“Romame Beheer BV” (www.romamebeheer.nl) kan voor verhuurders een groot deel van de zaken met betrekking tot de verhuur regelen.

Facturatie pakket (€ 7,50 excl. btw per maand)

  • Dit voorziet in het beheer van: aanspreekpunt voor de financiële zaken, maandelijkse tijdige facturatie, afhandeling eindafrekening elektra en/of water, afhandeling service kosten, monitoring doorbelasting vanuit uw VvE, bewaking indexering, debiteurenbeheer en -maning.Indien u nog geen klant bent bij Romame Beheer B.V. zijn de opstartkosten éénmalig €50.00 (excl. Btw)Voor de verwerking van elke nieuwe huurder in een object wordt afzonderlijk €10.00 (excl. btw) in rekening gebracht. Dit bedrag zit niet in het jaarlijkse abonnement en zal afzonderlijk in rekening worden gebracht.Voor de volledige en uitgebreide uitwerking van het financiële beheerpakket kunt u contact met ons opnemen.

Volledig beheer pakket (€ 18,00 excl. btw per maand)

  • Dit voorziet in alle zaken welke in het financiële pakket zijn opgenomen met daarbij aanvullend het beheer van: aanspreekpunt voor uw huurder voor de administratieve zaken, opstellen huurcontract, communicatie sleuteloverdracht & procesverbaal van oplevering, verwerking nieuwe huurders, afhandeling mutaties huurinlichtingen gemeente, melding/ communicatie gebreken, storingen & schades, aanmelding VvE, aanmelding huurder bij parkbeheer t.b.v. calamiteitenbeheer, aanspreken huurder inzake naleving reglementen en afspraken.

Eenmalige opstartkosten: Indien u nog geen klant bent bij Romame Beheer B.V. zijn de opstartkosten éénmalig €50.00 (excl. Btw)

Voor de verwerking van elke nieuwe huurder in een object wordt afzonderlijk €10.00 (excl. btw) in rekening gebracht. Dit bedrag zit niet in het jaarlijkse abonnement en zal afzonderlijk in rekening worden gebracht.

EXTRA OPTIES

  • Voorbereiden en aanleveren van ons standaard huurcontract en bijhorende documenten, dat u zelf naar eigen wens kunt aanpassen €50.00 (excl. Btw), per aanvraag.
  • Aanvraag van btw nummer €100.00 (excl. Btw)
  • Aanvraag van btw nummer met in totaal maximaal 2 uur ondersteuning voor de eerste 2 kwartaal aangiften gerelateerd aan het object waarvoor €150.00 (excl. Btw)

Indien U gebruik wilt maken van de diensten van “Romame Beheer BV”, zullen deze u een overeenkomst doen toekomen.
Zodra ze deze ondertekend van U hebben ontvangen zullen ze de administratie opstarten.

www.romamebeheer.nl

info@romamebeheer.nl

Tel. 06-46050522